Preprosta tehnika, ki razvija vsa življenjska področja:

Transcendentalna Meditacija
Meditators

Dekleta in ženske, ki vadijo tehniko Transcendentalne meditacije

Transcendentalna meditacija® je preprosta, naravna in nenaporna duhovna tehnika za osebnostni razvoj, ki se vadi dvakrat dnevno po 15 do 20 minut, udobno sedeč z zaprtimi očmi. Njene koristi so povečan občutek sreče, večja inteligenca, večja ustvarjalnost, upad negativnih posledic stresa, boljše zdravje, izboljšani medosebni odnosi in poglobljen občutek notranjega miru in zadovoljstva.

Kako deluje

Tehnika TM omogoči duhu, da se umiri navznoter preko misli in izkusi izvor misli, čisto zavest, poznano tudi pod imenom transcendentalna zavest. To je najtišja in najbolj umirjena, pa vendar najbolj budna raven zavesti. EEG zapisi, narejeni med vadbo TM, kažejo, da duh in telo doživljata stanje posebno globokega počitka hkrati s povečano budnostjo in živahnostjo. V tem stanju budnega počitka ali sproščene budnosti možgani delujejo z občutno večjo skladnostjo, telo pa se ob tem globoko spočije.
Tehnika TM je lahka za učenje in prijetna za vadbo. Ne gre za vero, filozofijo ali poseben življenjski slog. Preko 5 milijonov ljudi vseh verskih prepričanj, ras, kultur in narodnosti vsega sveta se je že naučilo tehniko TM. Pred številnimi drugimi tehnikami meditacije se Transcendentalna meditacija odlikuje po svoji nenapornosti, naravnosti in izjemni učinkovitosti, ki je bila temeljito raziskana in znanstveno potrjena.
Stanje sproščene budnosti, ki se pojavi med vadbo TM, odpravlja stres in utrujenost, izboljšuje skladno delovanje duha in telesa in vodi k harmoničnemu vedenju.

Znanstvene raziskave

Več kot 600 znanstvenih študij, ki je bilo opravljenih v 33 državah pod vodstvom več kot 250 neodvisnih raziskovalnih inštitutov in univerz (npr.v ZDA na medicinski fakulteti na Harvardu, Stanfordu, Yaleu in UCLA), so z rezultati svojih raziskav potrdile koristi vadbe TM. Več kot 300 od teh študij je bilo objavljeno v vodilni znanstveni periodiki. V preteklih dvajsetih letih je Narodni inštitut za zdravje (NIH) v ZDA namenil več 25 milijonov dolarjev za raziskavo koristi vadbe TM, posebej njenega vpliva na zdravje kardiovaskularnega sistema.
Znanstvene raziskave TM kažejo, da redna izkušnja sproščene budnosti povečuje ustvarjalnost, sposobnost učenja, povečuje IQ, izboljšuje moralno presojo in povečuje usklajeno delovanje možganov ter vpliva na splošno telesno zdravje, npr. na uravnavanje krvnega pritiska, zmanjšuje potrebo po zdravniških pregledih in biološko pomlajuje telo. Glej študije.

V čem se tehnika TM razlikuje od drugih meditativnih tehnik?

Tehnika TM ni koncentracija niti kontemplacija. Številne primerjalne analize in študije, ki so zajele širok izbor meditativnih in relaksacijskih tehnik, so pokazale, da tehnika TM omogoča globlji počitek kot druge in je bolj učinkovita pri zmanjšanju anksioznosti, depresije in narkomanije; znižuje visok krvni pritisk ter krepi psihološko stabilnost in osebno uresničitev.
Nevrološke študije in zapisi EEG tudi dokazujejo, da je tehnika TM edina meditativna tehnika, ki ustvarja usklajeno delovanje vseh možganskih valov.